Tanu Lasola vahvistamaan Pohjoisranta Burson-Marstellerin digiosaamista

Tanu Lasola on aloittanut toukokuussa Pohjoisranta Burson-Marstellerissa Head of Social Media -nimikkeellä. Pohjoisrannassa Tanu tulee keskittymään strategisen suunnittelun lisäksi erityisesti liikkuvan kuvan tuotantoon sekä mainonnallisiin ratkaisuihin. Aikaisemmin Tanu on työskennellyt mediatoimisto IUM Finlandilla, josta hänellä on viiden vuoden kokemus sisältö- ja sosiaalisen median markkinoinnista niin kansainvälisten kuin paikallistenkin brändien parissa. Kokemusta on kertynyt mm. Coca-Colan, Lenovon sekä Eckerö Linen kanssa työskentelystä.

– On erittäin mukavaa tulla osaavaan viestintätaloon, jossa jatkuva sisällöntuotanto on ydinosaamista ja tekemisen meininki käsin kosketeltavaa. Odotan innolla, että päästään yhdessä jalostamaan sosiaalisen median mahdollisuuksia vastaamaan asiakkaiden tarpeita vielä entistä paremmin, Tanu kertoo.

– Sosiaalinen media on hyvin keskeisessä roolissa sisältömarkkinoinnin tarjoamassamme ja Tanun käytännön kokemus kotimaisten sekä kansainvälisten huippubrändien näkyvyyden rakentamisesta somessa nostaa meidän tekemistä, etenkin mainonnan osalta, ihan uudelle tasolle. Kokonaisuus onkin nyt erittäin hyvällä mallilla ja olemme löytäneet oikean tavan kehittää asiakkaidemme nykytekemistä sisältömarkkinoinnin osalta. Lisärekrytointeja tullaan tekemään vielä kesän ja syksyn aikana, sanoo Pohjoisranta Burson-Marstellerin digitaalinen johtaja, Tuomo Kuusisto.

Tuomo Kuusisto, digitaalinen johtaja, +358 40 740 2983, tuomo.kuusisto@bm.com