Pohjoisranta Burson-Marsteller vahvistaa vaikuttajaviestinnän osaamistaan – uudeksi asiantuntijaksi Fatim Diarra

Fatim Diarra aloittaa huhtikuussa Pohjoisranta Burson-Marstellerin vaikuttajaviestinnän konsulttina tuoden vahvaa osaamista kuntatason, valtakunnan ja EU-tason vaikuttamisesta. Fatim siirtyy Pohjoisrantaan Suomen Ylioppilaskuntien Liiton (SYL) kansainvälisten asioiden ja EU-edunvalvonnan asiantuntijan tehtävästä. Fatim toimii myös vihreiden kaupunginvaltuutettuna ja valtuustoryhmän varapuheenjohtajana Helsingissä.

– Fatim tuo tiimiimme monipuolista yhteiskunnallisen kampanjoinnin ja vaikuttamisen kokemusta. Perinteisen vaikuttamisen lisäksi konsulteiltamme odotetaan entistä enemmän näkemystä yhteiskunnallisen toimintaympäristön muutoksista ja yritysten roolista muuttuvassa yhteiskunnassa. Fatim on energinen ja rohkea persoona, joka on kiinnostunut yritysten roolista yhteiskunnan kehittäjinä sekä uusien ratkaisujen tarjoajina, toteaa Clarisse Berggårdh, Pohjoisranta Burson-Marstellerin toimitusjohtaja.

Opiskelija- ja nuorisojärjestötaustansa ansiosta Fatimilla on laajat verkostot Suomen poliittisessa järjestelmässä ja kansalaisyhteiskunnassa. Ennen siirtymistään SYL:n asiantuntijatehtäviin Fatim on työskennellyt alakoulun luokanopettajana, hallituksen jäsenenä Jyväskylän yliopiston ylioppilaskunnassa ja Suomen Lukiolaisten Liitossa sekä asiakaspalvelutehtävissä eri yrityksissä. Vapaaehtoistaustaa Fatimilla on muun muassa Suomen Nuorisoyhteistyö Allianssi ry:n kansainvälisten asioiden jaostosta, Euroopan nuorisofoorumista ja toisen asteen opiskelijoiden eurooppalaisesta kattojärjestöstä OBESSU:sta.

Fatim aloittaa Pohjoisranta Burson-Marstellerilla huhtikuussa 2018.

Pohjoisranta Burson-Marsteller on viestinnän strateginen kumppani. Rakennamme asiakkaidemme mainetta ja saamme aikaan mitattavia tuloksia. Keskeisiin palvelualueisiimme kuuluvat maineen ja viestinnän strateginen konsultointi, mediasuhteet, vaikuttajaviestintä, sijoittaja- ja talousviestintä, kriisiviestintä sekä tutkimukset ja analyysit. Olemme osa kansainvälistä Burson-Marsteller-viestintätoimistoketjua ja WPP-konsernia. Burson-Marstellerin verkosto kattaa yli 100 maata. www.burson-marsteller.com

Kuva: Sakari Röystö