Tiedotteet ja uutiset

Pohjoisranta Burson-Marsteller vahvistaa digiosaamistaan – uudeksi Digital Directoriksi Tuomo Kuusisto IUM Finlandista

Digimarkkinoinnin moniosaaja Tuomo Kuusisto aloitti 10. tammikuuta Pohjoisranta Burson-Marstellerin digitaalisena johtajana. Tuomo tuo Pohjoisrantaan lisää ymmärrystä ennen kaikkea digitaalisista markkinointiviestinnän ratkaisuista. Ennen Pohjoisrantaa Tuomo työskenteli mediatoimisto IUM Finlandin digitaalisena johtajana vastaten digiliiketoimintojen kehityksestä. Tuomo Kuusistolla on yli kymmenen vuoden kokemus digimarkkinoinnin parista. Viimeiset kolme vuotta hän toimi mediatoimisto IUM Finlandin digitaalisena johtajana vastaten digiliiketoimintojen kehityksestä […]

LUE LISÄÄ

Pohjoisranta Burson-Marsteller ja Bravura kumppaneiksi sijoittajaviestinnässä

Tiedote 5.12.2017 Maineenhallinnan konsulttitoimisto Pohjoisranta Burson-Marsteller sekä sijoittajaviestintään ja pörssilistautumisiin erikoistunut Bravura käynnistävät strategisen yhteistyön, jonka tavoitteena on tarjota markkinoiden parasta liiketoimintalähtöistä viestintäosaamista erityisesti listautumista harkitseville yrityksille. Yhteistyö ei sisällä omistuksellisia järjestelyjä. Listautumisbuumin jatkuessa kilpailu sijoittajien huomiosta kiristyy entisestään. Pelkkä listautuminen ei enää automaattisesti takaa runsasta ja haluttua näkyvyyttä. Hyvin mietitty ja kiinnostava sijoittajatarina sekä […]

LUE LISÄÄ

Tiedote 03.08.2017: Syyrian pakolaisnuorten enemmistö ei usko palaavansa kotimaahansa pysyvästi, ellei sota pääty ja Isis lähde maasta

Viestintätoimistoketju Burson-Marsteller selvitti nuorten syyrialaispakolaisten mielipiteitä ja asenteita kansainvälisessä tutkimuksessa. Syyrialaisnuorten enemmistö ei usko palaavan kotimaahansa pysyvästi. Heidän mukaansa Syyrian sodan loppuminen ja Isisin lähteminen maasta ovat tärkeimmät asiat, joiden pitäisi tapahtua, jotta he voisivat palata kotimaahansa. Trumpin hallinnon ei nähdä tuovan muutosta Syyrian konfliktiin. Burson-Marsteller on tutkinut jo yhdeksänä vuonna arabinuorten mielipiteitä ja asenteita. […]

LUE LISÄÄ

Pohjoisranta Burson-Marsteller viestintätoimistojen ykkönen

Imagoltaan Suomen paras viestintätoimisto on Pohjoisranta Burson-Marsteller Oy. Yhtiö piti ykköspaikkansa, sillä se oli kärjessä myös edellisessä tutkimuksessa 2014. Viestintäpäättäjät arvostivat Pohjoisrannan luotettavuutta, eettisyyttä ja kykyä tehdä tuloksellista viestintää. Taloustutkimuksen joka toinen vuosi tekemässä Viestintätoimistojen imagotutkimuksessa oli mukana 36 toimistoa ja siihen vastasi yhteensä 661 eri yrityksen edustajaa. Tutkimus tehtiin loka-joulukuussa 2016. Tutkimuksessa selvitettiin vastaajien […]

LUE LISÄÄ

Pörssiyritysten mainetutkimus 2016: KONE, Vaisala ja Ponsse maineeltaan Suomen parhaita

Tiedote 17.11.2016 Mitä läpinäkyvämpi ja avoimempi yhtiö, sen parempi maine Pohjoisranta Burson-Marsteller ja Arvopaperi tutkivat jo 16. kerran yksityissijoittajien näkemyksiä pörssiyhtiöiden maineesta. Tänä vuonna kysyttiin ensimmäistä kertaa myös viestinnän avoimuuden ja läpinäkyvyyden merkitystä. Se näyttää heijastuvan suoraan yritysten kokonaismaineeseen. Parhaimpia tuloksia viestinnän avoimuudesta saivat KONE, Konecranes, Vaisala ja Amer Sports. Kehnoimmin pärjäsi rakennusala. Mainelistan kärkeä […]

LUE LISÄÄ

Pohjoisranta tekee hyvää – mukana nuoria osallistavassa musiikkiteatterihankkeessa

Pohjoisranta Burson-Marsteller on pro bono -yhteistyössä ShedHelsinki -hankkeessa, jossa Suomen teatterialan ammattilaiset tekevät ainutlaatuista musiikkiteatteria yhdessä lasten ja nuorten kanssa. Vuosi huipentuu joulukuussa ShedHelsingin ensimmäiseen produktioon, Marco Bjurströmin ohjaamaan seikkailumusikaaliin Peter Pan. Jokaisella on oikeus tulla nähdyksi juuri sellaisena kuin on. Tämän sanoman pohjalta on syntynyt ShedHelsinki, valtavirrasta poikkeava teatterihanke, joka tarjoaa lapsille ja nuorille […]

LUE LISÄÄ

Pohjoisranta Burson-Marsteller vahvistaa vaikuttajaviestinnän osaamistaan – Kimmo Sasi aloittaa viestintätoimisto Pohjoisranta Burson-Marstellerin johtavana neuvonantajana 3.11.2016.

Kimmo Sasilla on yli 30 vuoden monipuolinen kokemus niin kansanedustajan kuin ministerinkin tehtävistä. Hän tuntee päätöksenteon hyvät käytännöt ja valmisteluprosessit erittäin hyvin. ”Kimmo Sasi tuo meille politiikan korkeimman tason asiantuntemusta, jota hyödynnämme vaativissa hankkeissa. Sasi auttaa vahvistamaan tarjontaamme tuntuvasti”, kertoo Pohjoisranta B-M:n vaikuttajaviestinnän liiketoiminnasta vastaava johtaja Riku Cavadas. Sasi kokee uuden tehtävänsä Pohjoisrannassa erittäin kiinnostavana, […]

LUE LISÄÄ

Pohjoisranta Burson-Marsteller vahvistaa markkinoinnin osaamistaan – Clarisse Berggårdh Pohjoisranta Burson-Marstellerin toimitusjohtajaksi

Strategiseen viestintään ja maineenhallintaan erikoistuneen Pohjoisranta Burson-Marstellerin uudeksi toimitusjohtajaksi, osakkaaksi ja Burson-Marstellerin EMEA-alueen johtoryhmän jäseneksi on 1.11.2016 alkaen kutsuttu KTM Clarisse Berggårdh. Hän siirtyy tehtävään mediatoimisto IUM Finlandin toimitusjohtajan tehtävästä. Pohjoisranta Burson-Marstelleria liki 20 vuoden ajan luotsannut Jouni Heinonen jatkaa yhtiön palveluksessa hallituksen puheenjohtajana ja seniorikonsulttina. Clarisse Berggårdhilla on yli 20 vuoden monipuolinen työkokemus media-alasta, […]

LUE LISÄÄ

Nimitysuutinen 23.9.2016: Pohjoisranta vahvistaa osaamistaan

Pohjoisranta Burson-Marstellerin uudeksi CFO:ksi ja johtoryhmän jäseneksi on nimitetty MBA Jarkko Nieminen. Jarkko vastaa Pohjoisrannan taloushallinnosta, HR- ja IT-toiminnoista. Hän siirtyi Pohjoisrantaan WPP-konsernin sisältä. VTM Saija Serpola aloitti syyskuun alussa Pohjoisranta Burson-Marstellerissa johtajana ja konsulttitiimin vetäjänä. Hän siirtyi Pohjoisrantaan Digian viestintäpäällikön tehtävästä. Saija on Pohjoisrannan paluumuuttaja, sillä ennen Digiaa hän työskenteli Pohjoisrannassa eri tehtävissä useiden […]

LUE LISÄÄ

Tiedote 23.9.2016: Pohjoisranta ja Wunderman tiivistävät yhteistyötään

Lähes viisikymmentä markkinoinnin ja viestinnän ammattilaista palvelee jatkossa asiakkaitaan kattavammin ja integroidummin. Pohjoisrannan ja Wundermanin työskentelytapa perustuu tutkimustietoon, kohderyhmäymmärrykseen sekä dataan toimintaa ohjaavana tekijänä. Kumppanuudesta hyötyvät molempien yritysten asiakkaat, joilla on nyt suoraan käytettävissään laaja kirjo mainonnan, markkinoinnin ja viestinnän osaamista. Strategiseen viestintään ja maineen rakentamiseen erikoistunut Pohjoisranta Burson-Marsteller sekä luovasti kohderyhmäymmärrystä hyödyntävä mainostoimisto Wunderman […]

LUE LISÄÄ

1 2 3 4