Marjo Blomberg Pohjoisranta Burson-Marstellerin uudeksi vaikuttajaviestinnän Senior Advisoriksi

Pohjoisranta Burson-Marsteller vahvistaa edelleen vaikuttajaviestinnän osaamistaan. Senior Advisorina elokuussa aloittavalla Marjo Blombergilla on yli 15 vuoden laaja kansainvälinen ja EU-tason kokemus vaikuttajaviestinnästä sekä edunvalvonnan tehtävistä niin yksityisellä kuin julkishallinnonkin puolella.

– Marjo tuo vaikuttajaviestinnän tiimiimme kansainvälistä näkökulmaa sekä entistä parempaa ymmärrystä kotimaisen pk-sektorin liiketoiminnan kasvuun ja kansainvälistymiseen liittyvistä haasteista, Clarisse Berggårdh, Pohjoisranta Burson-Marstellerin toimitusjohtaja iloitsee.

Aikaisemmin Marjo vastasi Miltton Brusselsilla strategisten vaikuttajaviestinnän palveluiden tarjoamisesta eri toimialoja edustaville yrityksille. Lisäksi Marjo on työskennellyt usean vuoden ajan tekstiili-, vaate- ja muotialan etujärjestössä, jossa hän vastasi yritysten kauppa- ja koulutuspoliittisesta edunvalvonnasta sekä erilaisista yritysten yhteiskuntavastuuta sekä tutkimus- ja kehitystoimintaa koskevista hankkeista. Suomen toisen EU-puheenjohtajuuskauden ajan Marjo työskenteli pääministerin kanslian EU-puheenjohtajuussihteeristössä.

– Näen viestinnän välineenä ratkoa esimerkiksi globaaleja ongelmia. Pohjoisranta Burson-Marstellerilla on valtavan laaja kansainvälinen verkosto, jonka avulla asiakkaiden liiketoimintaa koskevia viestejä voidaan kanavoida ympäri maailman. Suomalaisten yritysten tulisi entistä rohkeammin lähteä maailmalle ja miettiä, millaisella liiketoiminnalla ja viestinnän argumenteilla ne voisivat saada kilpailuetua kansainvälisillä markkinoilla. Yritykset eivät enää tee yhtä ja yhteiskunta toista, vaan yhä useampi perustaa liiketoimintansa jonkun paikallisen tai globaalin ongelman ratkaisun ympärille, Marjo sanoo.

Marjo aloittaa Pohjoisranta Burson-Marstellerilla elokuun 9. päivä 2018.

Marjo Blomberg, Senior Advisor, +358 40 588 7739, marjo.blomberg@welho.com
Clarisse Berggårdh, toimitusjohtaja, +358 591 5003, clarisse.berggårdh@bm.com