Kriisinhallinta

Issues_Crisis_665x275

Jokainen organisaatio kohtaa kriisejä ja poikkeustilanteita ennemmin tai myöhemmin. Sidosryhmät eivät arvioi yritystä kriisin todellisen syyn perusteella, vaan sen mukaan kuinka hyvin tai huonosti kriisi hoidetaan. Siksi kriiseihin valmistautuminen ja valmentautuminen ovat parasta riskien hallintaa.

Pohjoisranta Burson-Marstellerin kriisienhallinnan palveluiden keskeinen tavoite on suojella asiakkaan mainetta ja turvata liiketoiminnan jatkuvuus niin hyvin kuin mahdollista. Kriisinhallinnan palvelut kohdistuvat ennaltaehkäisevien kriisivalmiuksien luontiin, varsinaisten kriisien hoitamiseen ja luottamuksen jälleenrakentamiseen kriisin jälkeen. Ammattitaitoisesti hoidetut kriisitilanteet voivat parhaimmillaan lisätä sidosryhmien luottamusta yritykseen.

Tarjoamme kriisinhallintaan muun muassa seuraavia palveluita:

  1. Kriisivalmiudet
    • maineriskien kartoitukset
    • kriisiviestintäsuunnitelmat ja -manuaalit
    • kriisiviestintäsimulaatiot ja -harjoitukset
    • kriisiviestintävalmiusten auditointi
  2. Kriisinhallinta
    • kriisiviestinnän strateginen ja operatiivinen tuki
      (Crisis Hotline 24/7: 0800 90069)
    • yritysjohdon valmennus
    • mediasuhteiden hoito
  3. Luottamuksen jälleenrakentaminen kriisin jälkeen
    • kriisiviestintäprosessien päivitys ja kehittäminen
    • viestinnän konsultointi
    • sidosryhmien mielipiteiden monitorointi ja analysointi
    • maineen rakentaminen
    • henkilöstön valmennus

Kriisiviestinnän 24/7 Hotline
Asiakkaidemme käytössä on kriisiviestinnän palvelunumero 0800 90069, jonka kautta kriisiviestintään erikoistuneet partnerimme ovat tavoitettavissa vuoden jokaisena päivänä, 24 tuntia vuorokaudessa.