Digitaalinen viestintä

Digital_665x275

Mediamaisema on muuttunut viimeisten viiden vuoden aikana radikaalisti. Sosiaalinen media on noussut merkittäväksi foorumiksi myös yritysviestinnälle. Sen myötä yritykset voivat keskustella suoraan asiakkaidensa, muiden kuluttajien ja yrityksien kanssa. Verkossa keskustellaan myös sinun yrityksestäsi, halusit sitä tai et. Yrityksenä sosiaalisessa mediassa toimimiseen liittyy omat sudenkuoppansa, mutta toisaalta se tarjoaa valtavia mahdollisuuksia.

Digitaalinen viestintä – sosiaalinen media mukaan luettuna – ei voi olla yritysviestinnän erillinen saareke. Se tulee integroida osaksi sekä yrityksen strategiaa että päivittäistä tekemistä. Digitaalisen viestinnän asiantuntijamme auttavat asiakkaitamme menestymään uudessa digitaalisessa ympäristössä. Tiedämme, mitä sosiaalinen media tarkoittaa niin yrityksen, kuluttajan kuin kriisiviestinnän tai B2B-näkökulmasta.

Uusien alueiden haltuunotto vaatii myös organisaatioiden oman henkilöstön valmentamista. Pohjoisranta Burson-Marsteller auttaa paitsi digitaalisen viestintästrategian ja sosiaalisen median strategian rakentamisessa ja täytäntöönpanossa, myös henkilöstön valmentamisessa ja some-kanavien käyttöönotossa ja hyödyntämisessä.

Asiantuntijamme konsultoivat organisaatioita muun muassa seuraavin tavoin:

  • Digitaalinen viestintä osana strategiaa ja ydinviestejä
  • Sosiaalisen median strategiat, koulutukset, toteutukset ja kehittäminen
  • Sisältöstrategiat, sisältömarkkinointi sekä brändijournalismi
  • On-line-vaikuttajakartoitukset
  • Kilpailija-analyysit
  • Markkinointiviestinnän kampanjoiden suunnittelu ja toteutukset
  • Digitaaliset sidosryhmäjulkaisut ja vuosikertomukset
  • Digitaalinen viestintä tapahtumissa

Ota yhteyttä, mikäli kiinnostuit.

Tuomo Kuusisto – Digital Director
tuomo.kuusisto@bm.com
+358 40 740 2983